Frequently Asked Questions

چگونه درخواست خط اول اینترانت بدهیم ؟
  • 1) در قدم اول، دفاتر باید نسبت به اعلام شماره خط و مشخصات کامل دفتر، مطابق جدول زیر ، به انجمن صنفی استان خود، اقدام نمایند.
توجه: دفاتر استان تهران جهت اعلام مشخصات میبایست فایل excel جدول زیر را به ایمیلpishkhan.sin@gmail.com ارسال نمایند( لطفا موضوع یا subject ایمیل را " ثبت نام sin " بگذارید) .


ردیف

کد دفتر

استان

شهرستان

شماره تلفن اینترانت

کد پستی

آدرس پستی

شماره تماس ثابت

آدرس ایمیل

نام مسئول هماهنگی دفتر

شماره موبایل مسئول هماهنگی





















توجه: شماره تلفن اینترانت معرفی شده باید دارای ویژگیهای زیر باشد :
  1. -خط دیجیتال PCM نباشد و اصطلاحا "خط مسی" باشد .
  2. -بر روی این خط هم اکنون اینترنت فعال نباشد و یا اینترنت مخابراتی با مجوز دفتر برای تبدیل به اینترانت و قطع اینترنت فعلی باشد.
  3. مالکیت آن در اختیار مسئول و یا مالک دفتر باشد .
  4. اکیدا توصیه می گردد دفتر از معرفی افرادی به عنوان مسئول هماهنگی، که تلفن های خود را پاسخگو نیستند و یا در ماموریت و مرخصی بسر می برند، خودداری ورزند.
  5. لیست مشخصات دفاتر متقاضی، به صورت فایل Excel فقط مورد تایید توسط نماینده کانون کشوری دریافت می گردد. در نهایت لیست دفاتر نیز از سمت کانون کشوری به مخابرات ایران اعلام خواهد شد.
  6. توجه: از اعلام دفاتری که مشخصات آنها ناقص می باشد، به مخابرات ایران معذوریم.
  7. نماینده مخابرات با مسئول هماهنگی تماس گرفته و جهت برقراری ارتباط به دفتر مراجعه خواهند کرد. دفتر زمانی باید خط را تحویل بگیرد و رسید تحویل را امضاء نماید که مودم و خط توسط پیمانکار مخابرات نصب گردیده و 10.21.243.121 IP از محل دفتر Ping گردد. همچنین می بایست نام کاربری و رمز اینترانت و IP ثابت از سمت مخابرات در اختیار دفتر قرار داده شود. (توجه نمایید که تحویل خط بمنزله تاریخ شروع آبونمان می باشد)

Attachments: sin.xlsx (8.4 kb) 
Back To Index > طرح SIN، ثبت احوال، کارت هوشمند ملی


 Last updated Tue, Dec 26 2017 2:19pm

Please Wait!

Please wait... it will take a second!