پرسش و پاسخهای متداول

چگونه درخواست خط اول اینترانت بدهیم ؟

  • 1) در قدم اول، دفاتر باید نسبت به اعلام شماره خط و مشخصات کامل دفتر، مطابق جدول زیر، اقدام نمایند.
توجه: دفاتر جهت اعلام مشخصات میبایست فایل excel جدول زیر را به ایمیلpishkhan.sin@gmail.com ارسال نمایند( لطفا موضوع یا subject ایمیل را " ثبت نام sin " بگذارید) .


ردیف

کد دفتر

استان

شهرستان

شماره تلفن اینترانت

کد پستی

آدرس پستی

شماره تماس ثابت

آدرس ایمیل

نام مسئول هماهنگی دفتر

شماره موبایل مسئول هماهنگی





















توجه: شماره تلفن اینترانت معرفی شده باید دارای ویژگیهای زیر باشد :
  1. خط دیجیتال PCM نباشد و اصطلاحا "خط مسی" باشد .
  2. بر روی این خط هم اکنون اینترنت فعال نباشد و یا اینترنت مخابراتی با مجوز دفتر برای تبدیل به اینترانت و قطع اینترنت فعلی باشد.
  3. مالکیت آن در اختیار مسئول و یا مالک دفتر باشد .
  4. اکیدا توصیه می گردد دفتر از معرفی افرادی به عنوان مسئول هماهنگی، که تلفن های خود را پاسخگو نیستند و یا در ماموریت و مرخصی بسر می برند، خودداری ورزند.
  5. لیست مشخصات دفاتر متقاضی، به صورت فایل Excel فقط مورد تایید توسط نماینده کانون کشوری دریافت می گردد. در نهایت لیست دفاتر نیز از سمت کانون کشوری به مخابرات ایران اعلام خواهد شد. اين فرايند حدود يك ماه به طول خواهد انجاميد و امكان پيگري از سمت دفتر وجود ندارد). امكان اتصال از اينترانت مخابرات كه با تعرفه آزاد توسط خود دفتر از مخابرات تهيه شده است نيز وجود دارد، اما با توجه به قيمت آزاد شايد مقرون به صرفه نباشد.توجه: از اعلام دفاتری که مشخصات آنها ناقص می باشد، به مخابرات ایران معذوریم.
  6. نماینده مخابرات با مسئول هماهنگی تماس گرفته و جهت برقراری ارتباط به دفتر مراجعه خواهند کرد. دفتر زمانی باید خط را تحویل بگیرد و رسید تحویل را امضاء نماید که مودم و خط توسط پیمانکار مخابرات نصب گردیده و 10.21.243.121 IP از محل دفتر Ping گردد. همچنین می بایست نام کاربری و رمز اینترانت و IP ثابت از سمت مخابرات در اختیار دفتر قرار داده شود. (توجه نمایید که تحویل خط بمنزله تاریخ شروع آبونمان می باشد)

فایل پیوست: sin.xlsx (8.4 kb) 
بازگشت به فهرست > طرح SIN، ثبت احوال، کارت هوشمند ملی


 آخرین بروزرسانی Tue, Dec 26 2017 3:19pm

لطفا شکیبا باشید!

لطفا شکیبا باشید... این کار چند ثانیه ای طول می کشد!