پرسش و پاسخهای متداول

شرایط کلی مورد نیاز شرکت پیشخوان خدمات ایرانیان:





شرایط ارائه خدمت قبول تیپاکس به دفاتر


شرکت هولدینگ پیشخوان خدمات ایرانیان به منظور افزایش تعداد خدمات دفاتر و ارائه بیشتر و بهتر ارسال مرسولات اقدام به عقد
قرارداد همکاری با شرکت تیپاکس (با شرایط همکاری خاص  دفاتر پیشخوان)در این زمینه نموده است لذا به واجدین شرایط که درخواست همکاری در این زمینه را دارند نمایندگی اعطا می نماید

موضوع خدمت
:

ایجاد بستر و شرایط مورد نیاز برای ارائه خدمات ارسال مرسوله در اکثر نقاط کشور


مزایای عقد قرارداد:


1- تحت پوشش قراردادن اکثر نقاط کشور
2- حمل و نقل مرسولات با حداکثر سرعت ،امنیت و سلامت کالا
3- دریافت نمایندگی نقطه قبول تیپاکس بدون طی کرد مراحل طولانی دریافت نمایندگی
4- دریافت کارمزد15 درصدی از هزینه حمل بابت قبول مرسولات
5- دریافت کارمزد به شرط همکاری در جمع آوری مرسولات ازسایر دفاتر و یا رساندن مرسولات خود به هاب تیپاکس
6- امکان دریافت مرسوله به دو صورت پس کرایه و پیش کرایه
7- تسهیم آنلاین سهم دفتر در پیش کرایه و تسویه ماهیانه کارمزد پس کرایه



شرایط کلی مورد نیاز شرکت پیشخوان خدمات ایرانیان:

-داشتن قرارداد اصلی خرده بار با شرکت پیشخوان خدمات ایرانیان و امضای الحاقیه تی پاکس

-آشنایی با فرایند پست و داشتن ترافیک باری حداقل250مرسوله در دو ماه اول

-داشتن فضای کافی و مناسب در داخل دفتر جهت تخصیص به عملیات تیپاکس بر اساس دستورالعمل اجرایی

-داشتن حداقل ماه اعتبار مجوز فعالیت دفتر

-داشتن ملزومات مورد نیاز شامل حداقل یک نفر متصدی جهت اجرای عملیات تیپا کس، کامپیوتر، پرینتر و یا بار کد پرینتر

-خرید بیمه نامه مسئولیت مدنی مختص تیپاکس با سقف جبران خسارت 300 میلیون تومان از سامانه جامع بیمه و سرمایه گذاری پیشخوان (درگاه ای پیشخوان)به مبلغ 875 هزار تومان








مراحل دریافت نمایندگی از سمت تیپاکس:


1- مصاحبه غیر حضوری از طریق زیر ساخت های مجازی(Skype)مابین صاحب دفترتایید شده از سمت تیپاکس و شرکت تیپاکس

2- نمایندگی نقطه قبول و امضای قرارداد به طور همزمان(حضوری و یا امضای قرارداد همراه با گواهی امضای رسمی در دفترخانه)

3- شرکت در دوره های مجازی تیپاکس

4- شرکت در آزمون دوره مجازی و کسب نمره قبولی حداقل70واز100 نمره

5- انجام استانداردسازی های مورد قبول تیپاکس در دفتر اعم از تهیه تابلو، استند و....

6- توانایی انجام کل فرایندهای فوق ظرف مدتحداکثر3هفته

7- فعال شدن دفتر در سامانه خرده بار

8- جمع آوری مرسولات ازدفاتر قبول در ساعت مشخصی از روز و تحویل مرسولات به هاب تیپاکس

9- پایبندی به اصول ارائه شده در قرارداد و اجرا بر اساس اصول عملیاتی و اجراییآموزش داده شده از سمت تیپاکس



تبصره مهم:

در صورتی که دفتر پس از مدت دو ماه از شروع خدمت خود نتواند حداقل کارمزد ماهیانه ی اکتسابی خود را به5 میلیون تومان برساند، در صورت تمایل به درخواست جمع آوری از طرف جمع آور میبایست یکی از سه روش زیر را انتخاب نماید:




  • 1-تحویل مرسوله توسط دفتر به محل مشخص شده(یکی از دفاتر منتخب) باکارمزد%15
  • 2-ارسال مرسوله ها توسط دفتر به هاب تیپاکس با کارمزد %20
  • 3-جمع آوری توسط سرویس جمع آوری شرکت با تقبل هزینه اختلاف 5% کارمزد جمع آوری تا سقف 15میلیون ریال در ماه



.
  • راههای ارتباطی با ما :
  • شماره روبیکا ،آی گپ واتساپ 09998860000
  • تماس09998860000-02187682006

ایمیل: dpt@epishkhan.ir









فایل پیوست: تیپاکس.pdf (139.5 kb) 
بازگشت به فهرست > پست خصوصی و خرده بار


 آخرین بروزرسانی Wed, Jul 14 2021 2:45pm

لطفا شکیبا باشید!

لطفا شکیبا باشید... این کار چند ثانیه ای طول می کشد!