پرسش و پاسخهای متداول
هنگام ورود به سامانه احراز هویت سجام خطای Not Found دریافت مینمایم
دفاتر پیشخوان محترم که هنگام ورود به سامانه احراز هویت سجام از طریق سیستم شبکه پیشخوان(SIN) ، با خطای Not Found مواجه میشوند=>
خواهشمند است تنظیمات سیستم اصلی را مطابق فیلم آموزشی پیوست اقدام نمایند.
1-از قسمت منوی استارت وارد کنترل پنل میشوید.
2- قسمت network and internet کلیک مینمایید.
3-و سپیس قسمت network and sharing center وارد میشوید و سمت چپ رویchange adapter settingکلیک مینمایید.
4-پنجره network connection باز میگردد روی آیکنEthernetکلیک راست نمایید روی قسمت properties کلیک نمایید.
5-پنجره Ethernet properties باز میگردد تیک internet protocol version6 را بردارید و سپس روی internet protocol version 4 تک کلیک نمایید سپس گزینه properties
را کلیک نمایید.
6-قسمت advanced را کلیک نمایید و سپس بررسی نمایید که قسمت automatic metric تیک خورده باشد.
7-سیستم را restart نمایید.
1-از قسمت منوی استارت وارد کنترل پنل میشوید.
2- قسمت network and internet کلیک مینمایید.
3-و سپیس قسمت network and sharing center وارد میشوید و سمت چپ رویchange adapter settingکلیک مینمایید.
4-پنجره network connection باز میگردد روی آیکنEthernetکلیک راست نمایید روی قسمت properties کلیک نمایید.
5-پنجره Ethernet properties باز میگردد تیک internet protocol version6 را بردارید و سپس روی internet protocol version 4 تک کلیک نمایید سپس گزینه properties
را کلیک نمایید.
6-قسمت advanced را کلیک نمایید و سپس بررسی نمایید که قسمت automatic metric تیک خورده باشد.
7-سیستم را restart نمایید.
فایل پیوست: sejam-notfound-2.mp4 (2 mb)
بازگشت به فهرست > خدمات پیشخوان سجام
آخرین بروزرسانی Sun, Jul 29 2018 1:21pm