پرسش و پاسخهای متداول

خدمات متمرکزثبت احوال_خدمات شناسنامه_فرآیند راه اندازی
فرآیند راه اندازی سامانه به شرح زیر است:

1- راه اندازی سیستم مدیریت درگاه پیشخوان و ایجاد حداقل سه کاربر در این بخش
2-ورود به سامانه خدمات متمرکز ثبت احوال با کاربر مدیر دفتر(u1****) و ثبت و بارگذاری تصویر مجوز ثبت احوال و مجوز کاردان فنی و تعیین اداره معیین
3- تایید کاربری دفتر توسط واحد بانکداری کانون کشوری دفاتر پیشخوان دولت
4- ورود به سامانه خدمات متمرکز ثبت احوال با کاربری سایر افراد (به عنوان مثال u11**** و u12****)
5- پس از ورود موفق سایر افراد مدیر دفتر در سامانه خدمات متمرکز ثبت احوال و از منوی لیست کاربران نقش هر یک از کاربران را مشخص می نماید.
6- پس از تعیین نقش کاربران توسط مدیر دفتر هر یک از کاربران بر اساس نقش خود می توانند از سامانه استفاده نمایند.

جهت دریافت اطلاعات تکمیلی به لینک زیر مراجعه فرمایید.
https://iec24.com/Sabtahval-faq/

بازگشت به فهرست > واحد بانکداری (پیشخوان الکترونیک): سوالات متداول پایانه های فروش (پوز)


 آخرین بروزرسانی Sun, Jan 28 2018 11:30am

لطفا شکیبا باشید!

لطفا شکیبا باشید... این کار چند ثانیه ای طول می کشد!