پرسش و پاسخهای متداول
نحوه مشاهده آخرین قبض
جهت مشاهده آخرین قبض
در سامانه برق من، از پنل خدمات انرژی، گزینه مشاهده آخرین قبض را انتخاب کرده و شناسه قبض متقاضی را جستجو کنید. اگر وضعیت بدهی تسویه شده باشد، از گزینه دریافت اصل قبض کارمزد پیشخوان را پرداخت کنید و به پنل سوابق مصرف مراجعه نمایید. در این پنل، شناسه قبض و سال مورد نظر متقاضی را وارد کرده،پس از جستجو تمامی سوابق مصرف متقاضی نمایش داده میشود روی جزییات قبض مورد نظر کلیک کرده و قبض را جهت ارائه به متقاضی چاپ کنید.
اگر متقاضی بدهی داشته باشد و در سامانه نمایش داده شود ابتدا باید نسبت به پرداخت بدهی(مشاهده آخرین قبض) در همین پنل اقدام شود.
اگر برای باز کردن این پنل خطا دریافت شود،به این معنی است که شرکت توزیع منطقه مربوطه این خدمت را پیاده سازی نکرده و دفاتر برای انجام این خدمت دسترسی نخواهند داشت.
در سامانه برق من، از پنل خدمات انرژی، گزینه مشاهده آخرین قبض را انتخاب کرده و شناسه قبض متقاضی را جستجو کنید. اگر وضعیت بدهی تسویه شده باشد، از گزینه دریافت اصل قبض کارمزد پیشخوان را پرداخت کنید و به پنل سوابق مصرف مراجعه نمایید. در این پنل، شناسه قبض و سال مورد نظر متقاضی را وارد کرده،پس از جستجو تمامی سوابق مصرف متقاضی نمایش داده میشود روی جزییات قبض مورد نظر کلیک کرده و قبض را جهت ارائه به متقاضی چاپ کنید.
اگر متقاضی بدهی داشته باشد و در سامانه نمایش داده شود ابتدا باید نسبت به پرداخت بدهی(مشاهده آخرین قبض) در همین پنل اقدام شود.
اگر برای باز کردن این پنل خطا دریافت شود،به این معنی است که شرکت توزیع منطقه مربوطه این خدمت را پیاده سازی نکرده و دفاتر برای انجام این خدمت دسترسی نخواهند داشت.
آخرین بروزرسانی Mon, Oct 17 2022 11:19am