Frequently Asked Questions

طریقه ی فعالسازی خدمت مکاتبات اداری به چه صورت می باشد؟
جهت فعالسازی خدمت مکاتبات اداری دفتر می بایست عضو شبکه پیشخوان (sin) باشد و همچنین دفاتر می بایست دوره اموزشی خدمت مربوطه را طی کرده و چنانچه نمره ی قبولی را اخذ نمایند دسترسی خدمت مربوطه فعال میگردد.
لازم به ذکر است دفاتر شهرستان (بجز استان تهران) حتما می بایست از طریق انجمن صنفی استان خود جهت فعالسازی دسترسی اموزش مجازی طی نامه به ما معرفی گردند و دفاتر استان تهران نیز می بایست نامه ی رسمی به واحد دبیرخانه ی کانون ارسال نمایند.

Back To Index > مکاتبات اداری


 Last updated Wed, Jun 14 2017 3:33pm

Please Wait!

Please wait... it will take a second!